Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Pansen - 27 januari 2013 13:28

Nu har jag varit inne och mestadels sängliggande i en vecka...tråkigt men samtidigt har jag ingen kraft till något annat heller. I fredags fick min pappa skjutsa mig till Apoteket och i går var jag på magnetkameraundersökning av hjärna och halsrygg. Det är de enda utflykter jag gjort sedan jag kom från Ängelholm i fredags.


Jag ska ringa vårdcentralen och be så snällt att de tar ett blodvärde på mig för jag tror jag fått järnbrist främst under operationen då jag blödde mycket. Jag har haft det förut också. Trött, huvudvärk och öronsus, ja det stämmer samt blek, yr och kraftlös, har börjat äta järntabletter men de mår jag inte bra av så vi får väl se. När jag sitter vid skrivbordet och skriver så sväller "knölen" på höften och blir hård och sedan står den rakt ut så det gäller att inte sitta för länge...

 

Ja, tiden går sakta men som sagt jag orkar inte göra något heller, tur det är helg för min får ta hand om allt dessutom är sonen mycket förkyld så han vistas på nedre nåningen och jag på övre, jag pallar inte att åka på en rejäl förkylning med djup hosta och feber...

 

Kram kram

Presentation

Ont i ryggen, ljumske, höft eller bäcken? Då tror jag du kommer känna igen dig här!? Efter många år av smärta fick jag äntligen steloperation av mina SI-leder!

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards