Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Pansen - 21 mars 2013 11:50

Japp, då är jag tillbaka igen. Ni vet, jag är seg, jag reser mig alltid någon gång  Tack så mycket för era uppmuntrande kommentarer...Har sansat mig och tänker att det hade ju kunnat vara värre...

 

Jag har många gånger tänkt på om jag skulle varit ensamstående, då hade jag fått leva på existensminimum. När jag pratade med mina man om allt i går så kunde han inte förstå varför jag var orolig, så då kändes allt bättre...som vanligt! Först känner jag mig helt ensam, men när jag svalt gråten så pass att jag kan prata om det som tynger mig så känns allting så mycket bättre! Den där klumpen som växer och bygger tårar i ögonen är till största del mitt dåliga samvete...Att jag "förstör" för familjen att det är "mitt" fel att ekonomin inte ser ut som förut...När jag gick i KBT-terapi lärde jag ju mig att inte vara så elak mot mig själv i mina tankar om själv så därför har jag nu citattecken för jag vet ju att jag egentligen inte kan rå för mitt tillstånd...men jag tror ni känner igen er?

 

Har tränat och ska försöka mig på en promenad sedan. Den blir på 10 minuter. Ja, ja tyvärr var det den fula offerkoftan som jag tog på mig i går, men den har jag som ni märkt kastat av mig igen, skönt, för den sticks och är lite unken och det kan tyvärr sprida sig till andra också  

 

Kram och kärlek

Pansen  

Presentation

Ont i ryggen, ljumske, höft eller bäcken? Då tror jag du kommer känna igen dig här!? Efter många år av smärta fick jag äntligen steloperation av mina SI-leder!

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards