Direktlänk till inlägg 28 mars 2013

Snart åker vi och kryckorna

Av Pansen - 28 mars 2013 12:14

Nu åker vi snart till flygplatsen och jag känner nu att det ska bli så skönt att lämna all oro och alla funderingar hemma  Det ska bli härligt att få vara med fmiljen och inte ha några måsten slippa laga mat och städa och agera taxi.

 

Kryckorna får följa med i alla fall för benen är inte att lita på men det betyder ju inte att jag måste använda dem, om jag ligger ganska still i morgon på stranden eller i solstol kanske jag hinner snabbläka. I natt har jag vaknat "hela tiden" ibland hade gått 15 minuter ibland 20 minuter så himla irriterande för jag var jättetrött, men det var som att tankarna jagade mig, därför blir det så skönt att lämna "demonerna" hemma. Ska ta en god bakelse på Café de Paris och fundera om min kropp vill gå en smärtkurs som börjar 15 april eller 3 juni förhoppningsvis är jag då så lugn att beslutet blir enkelt. Nu är det inte bara jag som beslutar utan sjukgymnast och kurator bestämmer tillsammans också. Men om jag skulle känna att 15 april går absolut inte så skulle de inte tvinga mig.


Trevlig påsk allihopa och unna er en massa gott, vin, godis och mat för det är ni värda  


Kram och styrka

Pansen

 
 
Maria

Maria

28 mars 2013 19:14

Önskar dig en trevlig resa vännen. Njut av solen, maten och miljöonbytet.

Hoppas ni får en underbar resa och en fantastisk påsk.

Kram ❤❤❤

http://www.frugnu.blogg.se

 
Ingen bild

Catarina

8 april 2013 11:52

Hej! Hoppas du har en skön semester där du får känna
ro och förhoppningsvis samla lite energi! Du är så väl värd det!
(Har haft problem med nätet hemma ett tag och har haft
svårt att kommentera. Hoppas det ska fungera bättre framöver.)
Kram kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pansen - 26 december 2023 19:12

Hej, Har helt glömt att jag hade en blogg😂 Blev ännu mer förvånad när jag såg att runt 500 personer besöker den i månaden🤗 Jag jobbar i alla fall heltid igen sedan maj 2023. Trivs jättebra. Jag stelopererade en nivå i nacken och en ...

Av Pansen - 20 februari 2018 13:29

- Jag brukar inte vara så här bestämd och barsk! Jag brukar verkligen inte låta så hård det ska du veta, men jag måste ta mig igenom ditt hårda pannben, säger psykologen på företagshälsovården.    Jag ringlar runt i den tjocka mjuka ljusgrå fåtölj...

Av Pansen - 15 februari 2018 12:15

Hittade detta som jag skrev i november 2015...min "krasch" förra hösten november 2016 och sedan en ännu större krasch i november 2017 är inte så konstig har varit på gång ett tag tror jag...   Rör mig inte, jag hoppar runt, jag balanserar knappt ...

Av Pansen - 14 februari 2018 08:29

Den 16 november kraschade jag kan man säga. Eller min kropp, dess muskler, senor och bindväv var helt slut. Mjölksyra till Max i flera kroppsdelar. Migränattacker varje dag och medicinen kunde inte längre stoppa smärtan och det bara accelererade med ...

Av Pansen - 13 december 2017 16:17

Höger höft hugg värker bultar kan inte ens ligga 3 min på den. Lägger mig på andra sidan. Den där höftövningen den har jag ju glömt bort när så mkt annat rasat i kroppen och jag kämpat så hårt för att ändå prestera och göra mitt jobb. Älskar mitt job...

Presentation

Ont i ryggen, ljumske, höft eller bäcken? Då tror jag du kommer känna igen dig här!? Efter många år av smärta fick jag äntligen steloperation av mina SI-leder!

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards