Alla inlägg under oktober 2016

Av Pansen - 19 oktober 2016 12:10

Om det är någon av er som är på väg till Bengt Sturesson så kan det vara så att de ändrat upplägget lite. Har haft kontakt med en tjej som precis varit ned till Bengt och hon har redan fått provat si-blockader med god effekt (alltså bedövning av bäckenlederna). Det gjordes som test på mig för första ggr av Bengt, det är också en del i att veta om Ifuse är rätt operationsmetod. 


Ialla fall. Denna tjej T kallar vi henne fick ingen op tid direkt utan fick till svar att hon skulle träna noga i 6 månader först och att 50% blir bättre eller om han hade sagt bra med rätt träning. Så T och jag funderar om det kanske är något nytt de gör nu? 


Jag tränade innan op och helt rätt iaf då jag hade den fantastiska turen i all skit att ha en skjugymnast som är otroligt kunnig, engagerad och hela tiden vidareutbildar sig på området (han har faktiskt doktorerat nu!!:) 


Jag behöver hjälp emellanåt typ varannat år eller nåt av min fantastiska sjukgymnast ofta med ngt nytt träningsupplägg om någon kroppsdel krånglar för länge. Nu och senaste åren är det ju nacken men hur som helst jag tänkte hur många gånger jag suttit där i väntrummet med olika besvär o smärtor. (första gången var det en knäskada) Men herregud bokstavligen vilka smärtsamma minnen. Med dessa jävulska smärtor i bäcken och ländrygg. Hur jag ålade i soffan som en orm, klev upp, satt ned en gång under det som hette "smärtkursen" gick det inte jag lade mig på en brits/bår i korridoren. Åh herregud vad ont jag hade och vad många det är som har samma jävulsks smärtor nu. Bengt Sturesson eller narkosläkaren som gjorde stora ögon över vilka höga morfin doser jag stod på och ändå hade smärta. Mycket glömmer jag/man men minnen av inte ens kunna gå ut o äta middag för jag inte kunde sitta så länge sånt glömmer jag inte. Och jag glömmer inte alla er därute<3 


massa styrkekramar 

Pansen 


Presentation

Ont i ryggen, ljumske, höft eller bäcken? Då tror jag du kommer känna igen dig här!? Efter många år av smärta fick jag äntligen steloperation av mina SI-leder!

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards