Alla inlägg den 26 december 2023

Av Pansen - 26 december 2023 19:12

Hej,

Har helt glömt att jag hade en blogg😂 Blev ännu mer förvånad när jag såg att runt 500 personer besöker den i månaden🤗 Jag jobbar i alla fall heltid igen sedan maj 2023. Trivs jättebra. Jag stelopererade en nivå i nacken och en disk byttes till diskprotes. Då hade det gått 12 år sedan jag kom i full galo mot ett hinder och hästen tvärnitade, jag flög över hindret och landade på huvudet så skärmen på hjälmen sprack. Mitt landsting tittade på MR bilderna men sa att diskbuktningar inte var tillräckligt stora för att de skulle skicka remiss och jag skulle bli opererad. 

Jag vände mig då privat till Ryggkirugiskt centrum i Stockholm och vi fick bekosta operationen själva. 150 000 kr. När operatören öppnade upp låg det en lös benbit inuti min disk i nacken. Varje gång jag försökte böja huvudet bakåt åkte benbiten in i ryggmärgen och jag blev illamåend, yr och det smärtade konstant. Fingrar var domnade. Halva läppen, halva kinden. Alla dessa symtom försvann direkt! 🤗

Men nu när jag vet att det finns läsare så undrar jag hur mår ni? 
massor med kramar 

Pansen🩷

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Ont i ryggen, ljumske, höft eller bäcken? Då tror jag du kommer känna igen dig här!? Efter många år av smärta fick jag äntligen steloperation av mina SI-leder!

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2023
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards